środa, 28 listopada 2012

Kurs Komputerowy - Malwina


Moi Drodzy,

Od niedawna dołączyłam do grona Akademii 50plus. Jest mi niezmiernie miło i chciałabym podziękować, że mogłam dołączyć do grona tak zacnych ludzi. Atmosfera, którą zastałam jest cudowna, współpracownicy życzliwi, zawsze uśmiechnięci i pomocni J Jak dobre duszki snują się po korytarzu i rozprzestrzeniają pozytywną energię. A WY - moi kochani Seniorzy jesteście dowodami dla mnie, że to co robię moja pasja, którą są szkolenia ma sens. Gdy widzę Waszą radość jak stworzycie folder na pulpicie i wołacie z uśmiechem ,, Malwina jest tu na pulpicie, super” wówczas jestem szczęśliwa, że mam w tym swój mały udział; bo 99% sukcesu to Wasza zasługaJesteście boscy pamiętajcie o tym, Moje Kochane Dziubki JJJ

Wasza Malwinka J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj wpis...